22 gru 2014

Już nie długo..♡

Hey,hey!

Już jest poniedziałek ,a już po jutrze wigilia ahh.. jak ten czas szybko leci..Właśnie dziś zaczyna się kalendarzowa zima! Więc postanowiłam zrobić dość duże zmiany w moim pokoju ,ponieważ udekorowałam go na zimę.Uwielbiam zmieniać coś w swoim pokoju ,dekoracje na zimę,wiosnę itd. Nie dawno jeszcze opalałam się na plaży ,a tu proszę.. Jest jednak jedna przykra sprawa.Jaka? Nie ma śniegu! Przynajmniej u mnie za oknem nie widać tej zimy. A jak u was? Kiedy byłam w Andrzejki w górach na weselu było dużo śniegu szkoda ,że u mnie tak nie ma , jedynie troszkę popruszył śnieg ,ale szybko zniknął. 



Jak pisałam wcześniej postanowiłam w końcu udekorować swój pokój ,bo nareście mam na to czas. 16 dni wolnego od szkoły czekałam na to z niecierpliwością! Czy tylko ja czekam na upragnione wakacje? Pogoda niestety nie powala ,ponieważ praktycznie cały dzień pada i pada (deszcz ,a nie śnieg ;D) ehh.. Świąteczna atmosferę już widać w moim domu. Nie mogę się doczekać aż wszyscy siądziemy przy wigilijnym stole,podzielimy się opłatkiem.



Wczoraj jeszcze z moją mamą zrobiłyśmy pyszne pierniczki ,jak co roku. Oczywiście musiałam pstryknąć parę zdjęć ,żeby je wam również pokazać! Dzisiaj bardziej można powiedzieć post na luzie.:) Chciała bym zrobić następnym razem coś innego ,czego jeszcze nie było na moim blogu! Mam nadzieję ,że uda mi się ten pomysł zrealizować i spodoba wam się. Ja się już z wami będę żegnać! 
Dozobaczenia!




2 komentarze:

  1. Ja też znalazłam w moim pokoju trochę miejsca na ozdoby świąteczne . Jak za oknem nie ma śniegu to klimat trzeba sobie samemu zorganizować :D
    Pierniczki wyglądają pysznie .

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od początku grudnia nastrajam się świątecznie :) Pokój już dawno udekorowany, ale zawsze coś jeszcze dokładam :)

    Wesołych świąt :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń